FOB_CIF_Post (1)_0

صفر تا صد واردات از چین !

♦ مراحل واردات از چین به ایران

چین یکی از کشورهای بسیار مناسب جهت واردات کالاهای مختلف محسوب می‌شود اما قطعاً مشاوره واردات از چین کمک می‌کند تا هزینه‌ها کاهش یابد، کالاهای آزاد و ممنوع شناسایی شود، خرید و ترخیص به بهترین نحو و ‌سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد و همینطور ظرفیت واردات افزایش یابد.

کشور چین یکی از پر ترافیک‌ترین کشورهایی است که در زمینه ترخیص فعالیت می‌کند و به طور کلی فضای واردات از این کشور به ایران بسیار گسترده است.

♦ به طور کلی مراحل واردات از چین به ایران به صورت زیر است:

• احتیاج  است که کالاها بر اساس نوع و کد تعرفه‌ای دسته بندی شوند. دقت شود که عوارض و حقوق گمرکی نیز در رویه واردات کالا از چین ارزیابی می‌شود.

• در مشاوره واردات از چین یکسری از موارد به سادگی بررسی می‌شود. مثلاً برای واردات و ترخیص کالا از چین نیاز به مجوزهایی است که باید به دقت اخذ نمایید. 

• احتتیاج است که دانش و آگاهی در راستای خرید و فروش کالا در چین به درستی صورت بگیرد. قوانین و شرایط واردات و ترخیص کالا از چین نیز باید به دقت ارزیابی شود.

♦ میزان هزینه واردات از چین به ایران

چه میزان هزینه برای واردات از چین به ایران نیاز است؟

قدم اول شناسایی تولید کننده یا فروشنده در چین است و باید به درستی ارزیابی شود. به طور کلی تاجران و بازرگانانی که قصد واردات کالا از چین دارند باید بتوانند تولید کننده مناسب را پیدا کنند به این ترتیب اگر فردی که در این زمینه خبره است مسئولیت این کار را بپذیرد هزینه ها سرشکن خواهد شد. دقت کنید که نیاز به مذاکره برای خرید کالا مورد نظر از شرکت‌های چینی است و برای مذاکرات با فروشندگان باید فردی که در این راستا خبره است انتخاب شود. شاید فکر کنید هزینه مشاوره واردات از چین بالا است اما اگر از ضررهای مالی نبود مشاور اطلاع داشته باشید قطعاً نظر شما عوض می‌شود.

مورد بعدی در خصوص تست کالا است. بسیار مهم است که وزن کالا، تست فنی و فیزیکی و صحت سلامت کالا صورت بگیرد و این رویکرد از تست‌ها می بایست دقیق و اصولی دنبال شود.

خدمات مشاوره واردات از چین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید پروفرما و پکینگ لیست از شرکت تولیدکننده را به درستی انجام دهید. در واقع زمانی که پیش فاکتور به واسطه فروشنده چینی ارسال می‌شود و خریدار آن را تایید می‌کند می‌بایست قرارداد نهایی بین دو سمت معامله بسته شود.  بدون مشاوره واردات از چین چطور می‌خواهید انتقال وجه مناسبی داشته باشید؟

شرکت ایران موبیکس خدمات مشاوره رایگان در خصوص منبع یابی در کشور چین را برای شما فراهم کرده تا به راحتی کالاو موارد مورد نیاز خود را پیدا کنید . 

♦ موارد آزاد و ممنوع برای واردات از چین 

مهمترین کالاهایی که از چین به ایران وارد می‌شوند شامل لوازم خانگی و تجهیزات دارویی است. همینطور تجهیزات اداری و تزئینی نیز در سال‌های اخیر وارد ایران شده است.

بسیاری از کالاهای برقی در ایران از چین وارد شده‌اند. مواد دارویی بر اساس کیفیت و سبک اجرایی وارد می‌شوند. واردات کامپیوتر و همینطور اسباب بازی نیز در ایران بسیار دیده می‌شود.

ورود و ترخیص اکثر کالاها از چین به ایران صورت می‌گیرد و ممنوعیت در بسیاری از موارد از بین رفته است.

یک سری اقلام دارویی و یا اقلامی که از نظر شرعی و اخلاقی مورد پذیرش نیستند، شرایط واردات نخواهند داشت. به طور کلی اقلامی که استفاده آن در ایران و همینطور دبی ممنوع است نباید وارد شود.

در خصوص واردات تجهیزات پزشکی و مخابراتی نیز می‌بایست مجوزهای لازم اخذ شود. سیستم گمرک ایران واردات تجهیزات الکترونیکی را به نسبت گذشته بهتر اعلام کرده است.

♦ اطمینان در خرید و ترخیص کالا از چین به ایران

با مشاوره شرکت بازرگانی ایران موبیکس واردات از چین، پروسه خرید کالا از چین به خوبی ازموده می‌شود. ترخیص کالا نیاز به اخذ یک سری مجوزها دارد که باید به درستی ارزیابی شود.

برخی از محصولات نیاز به مجوزهای خاصی دارند. مثلاً بر اساس نوع کالا می‌بایست گواهی نظام پزشکی و یا مخابرات نیز اخذ شود. اگر تاییدیه لازم از سوی کارشناسان گمرک برای تایید صحبت مندرجات کالا به درستی صورت نگیرد باید هزینه‌های اضافی جهت جریمه پرداخت کنید. دقت کنید که هزینه‌های ترخیص کالا واردکننده پرداخت شده و همینطور پروانه خروجی کالا هم نیاز خواهد بود.

♦شیوه انتقال کالا در ایران موبیکس

پس از اینکه همه مراحل ترخیص کالا به درستی صورت گرفت نیاز است که وسیله برای حمل و انتقال کالای مشتری تهیه شود. این موضوع نیز هزینه‌بر است و به واسطه شرکت بازرگانی ایران موبیکس بهترین تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.

 پس از اینکه همه چیز درست و مناسب ارزیابی شده باشد مهر خروج کالا روی پروانه زده می‌شود. دقت کنید که ترخیص کالا از گمرک می‌بایست با دقت بالایی صورت بگیرد و همینطور نیاز است که در انتخاب وسیله نقلیه نیز دقت شود تا هزینه‌ها کاهش یابد.

♦ مشاوره واردات از چین به دبی

مشاوره واردات از چین به دبی توسط شرکت بازرگانی ایران موبیکس به بهترین نحو صورت می‌گیرد. این شرکت بازرگانی به طور کلی در زمینه حمل و ترخیص کالا بهترین شرایط را فراهم ساخته است و همینطور خدمات حمل بار هوایی و حمل دریایی و زمینی نیز بخش مهمی از پروسه مشاوره واردات از چین محسوب می‌شود.

شما می توانید جهت مشاوره واردات از چین به ایران و دبی سوالات خود را با تیم ایران موبیکس در میان بگذارید. حمل بار از چین به دبی به صورت کاملاً استاندارد  صورت می‌گیرد .

♦ نحوه ارتباط با شرکت ایران موبیکس

شرکت ایران موبیکس به عنوان یکی از گروه های با تجربه,معتبر و کاردان در زمينه ارائه تمامی خدمات بازرگانی و گمرکی

از جمله ترخیص کالا، واردات، مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش کالا و … می باشد تا ترخیص کالا از گمرک را برای شما

عزیزان با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و بخش نامه های گمرکی توسط ترخیص کار گمرک 

به صورت اطمینان بخش و با کمترین زمان ممکن انجام دهد.

http://wa.me/989130017401

https://instagram.com/iranmobix

امتیاز دهید post
برچسب ها: بدون برچسب

2 پاسخ

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *