مزایا و نحوه خرید کالا از دبی

مزایا و نحوه خرید کالا از دبی

مزایا و نحوه خرید کالا از دبی چیست؟ تجار و بازرگانان ایرانی و بسیاری از افراد عادی به شدت علاقمند به خرید کالا و محصولات از دبی هستند. به علت تحریم‌های انجام شده بر ایران، امروز بیشتر افراد خرید مستقیم از شهر دبی را دنبال می‌کنند. این در حالی است که همواره با مشکلات عدیده‌ای در زمان خرید مواجه می‌شوند. در این زمینه خرید از سایت‌های واسطه می‌تواند کار ساز باشد. جهت آشنائی بیشتر شما با این موضوع، در ادامه مقاله به بررسی مزایا و نحوه خرید کالا از دبی می‌پردازیم.

انواع خرید از دبی

خرید از دبی را می‌توان به دو صورت خریدهای شخصی و سوغاتی و خرید تجاری تقسیم‌بندی کرد. خرید سوغاتی و وسایل شخصی ارزان و برند از دبی می‌تواند شامل عطر، شکلات، ادویه، طلا، لباس و وسایل الکترونیکی باشد. همچنین در زمینه خریدهای تجاری و واردات هم باید گفت که در دبی قیمت کالاها واقعا اقتصادی و بسیار مقرون به صرفه است و می‌توان به راحتی کلیه کالاهای دلخواهتان از برندهای معتبر جهانی را با قیمت مناسب بخرید و یا به واردات آن‌ها بپردازید.

روش‌های خرید از دبی

در شهر دبی در زمینه‌های مختلف، برندهای معتبر و شناخته شده محصولات خود را جهت فروش عرضه می‌کنند. لذا اگر به دنبال خرید اجناس اصل هستید، می‌توانید به این شهر سری بزنید. شیوه‌های خرید از دبی متفاوت است که در ادامه به چند شیوه جهت خرید محصولات برند اصل از دبی اشاره می‌کنیم:

  • خرید مستقیم از سایت‌های دبی
  • خرید از طریق افراد مقیم دبی
  • خرید از سایت‌های واسطه

در زیر به شرح هر یک از روش‌ها پرداخته شده است.

  • خرید مستقیم از سایت‌های دبی

مزایا و نحوه خرید کالا از دبی به این شیوه برای کسانی که داخل دبی هستند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اما اگر در ایران زندگی می‌کنید و قصد خرید از دبی به شکل مستقیم را دارید، این فرایند برایتان کمی دشوار خواهد شد.
به علت آن‌که جهت پرداخت قیمت کالا حتما باید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید. در برخی موارد هم ارسال کالای خریداری شده از دبی به ایران دشوار یا گاهی غیر ممکن است.

  • خرید از طریق افراد مقیم دبی

این نحوه خرید چندان توصیه نمی شود؛ به این علت که شما باید دو مرتبه به پرداخت هزینه اقدام کنید. یک مرتبه هزینه خرید کالا از دبی و یک مرتبه هزینه ارسال کالا از دبی به ایران که در این صورت خرید چندان مقرون به صرفه‌ای نخواهید داشت.

  • خرید از سایت‌های واسطه

خرید از سایت‌های واسطه شاید بهترین شیوه خرید از شهر دبی در امارات باشد. سایت‌های متعددی در این زمینه فعالیت دارند که می‌توانید به آسانی به این سایت‌ها مراجعه کرده و به بخش خرید آنلاین آن‌ها بروید. برند و کالای موردنظرتان را انتخاب کنید و از طریق درگاه های بانکی در نظر گرفته شده اقدام به پرداخت هزینه کنید.
این سایت‌ها در اغلب موارد به زبان فارسی هستند، قیمت‌ها به تومان در آن‌ها ارائه شده و فرایند خرید کالا از آن‌ها چندان دشوار نیست. شایان ذکر است که هزینه نهایی کالا، پس از وزن‌کشی به هزینه ارسال تمام شده افزوده خواهد شد.
قیمت این کالاها بسیار ارزان است، چون کشور امارات برای ترخیص این نوع سفارش‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. تحویل به موقع و هزینه ‌های حمل به میزان اندک، از جمله مزایای خرید کالا از دبی از طریق سایت‌های واسطه است.

مزایا و نحوه خرید کالا از دبی

از جمله بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید از شهر دبی، وجود کالاهای اصل و اورجینال است. همچنین خریداران می‌توانند به راحتی نظر سایر خریداران و کاربران سایت‌های معروف را مطالعه کنند و سپس به خرید از سایت‌های فروش کالا در دبی بپردازند.
از جمله معروف‌ترین سایت‌های دبی جهت فروش کالا عبارتند از:

  • Amazon
  • Sharafdg
  • Noon
  • Soug
  • Gsdgetby
  • Opencart
  • Letstango
  • Mumzworld
  • Namshi

اغلب این سایت‌های فروش کالا برای اجناس قرار داده شده برای فروش، تخفیف خوبی لحاظ کرده‌اند که در مناسبت‌ها و پایان فصل‌ها این تخفیفات قابل ملاحظه‌تر است. گاهی به علت وجود این تخفیف‌ها، کاربران هر چه بیشتر جذب خرید کالا از دبی می‌شوند.
از دیگر مزایای خرید کالا از دبی آن است که وب سایت‌های فروشگاهی و مراکز فروش فیزیکی از بسته‌بندی به شکل حرفه‌ای و دقیق جهت ارسال اقلام خریداری شده توسط مشتری استفاده می کنند. همچنین این سایت‌ها عمدتا به مشتریان خود تضمین می‌دهند که محصولات و کالاهای خریداری شده را به شکل کاملا سالم به دست خریداران برسانند.

مدت زمان ارسال کالای خریداری‌شده از دبی

مسئله ارسال و مدت زمانی که کالا به دست افراد برسد، از جمله موضوعاتی است که برای بسیاری از افراد علاقمند به خرید از وب سایت های فروشگاهی دبی مهم است. این موضوع به عواملی مانند نوع کالای خریداری شده، کشور مقصد و نوع حملی که برای کالایتان در نظر گرفته ‍‌اید؛ هوایی، زمینی و غیره بستگی دارد. پس از انجام مراحل ترخیص کالا از دبی می توانید کالای خریداری شده خود را دریافت کنید.

سخن پایانی در رابطه با نحوه خرید کالا از دبی

در سال‌های کنونی، دبی تبدیل به یکی از مهمترین و شناخته شده‌ترین مراکز تجاری در منطقه خاورمیانه شده است. وجود برندها و شرکت‌های معروف در مراکز خرید این شهر هر ساله مشتریان زیادی را جهت بازدید و خرید کالاها و محصولات اصل و اورجینال، روانه این بازار جهانی می‌کند.
از جمله مزایا و نحوه خرید کالا از دبی آن است که شما می‌توانید کالاهای بسیار با کیفیت و اصل را با قیمت مناسب در این شهر پیدا کنید. به همین علت هر ساله شاهد افزایش تقاضا برای خرید کالا از سایت معتبر در شهر دبی هستیم.

سوالات متداول

  1. آیا برای خرید کالا و محصولات مختلف از دبی باید پرداخت ارزی داشته باشیم؟ خیر. ضرورتی به پرداخت ارزی نیست. کلیه هزینه‌ها توسط خریداران به شکل ریالی پرداخت می‌شود.
  2. آیا برای تحویل کالاهای خریداری شده باید به گمرک مراجعه کنیم؟ خیر. ترخیص کالا از گمرک و تحویل آن درب منزل شما با پرداخت هزینه‌های این بخش می‌تواند در اسرع وقت انجام شود.
  3. قیمت کالاهای برند در دبی با ایران واقعا متفاوت است و ارزش خرید از سایت‌های دبی را دارد؟ بله به علت آن‌که اغلب واردکنندگان در دبی هیچ هزینه گمرکی برای واردات کالا پرداخت نمی‌کنند و همین موضوع سبب شده تا قیمت خرید این محصولات و کالاها با قیمت خرید آن‌ها از کشور مبدا یکی باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *