chinese-1logistics

واردات از شنزن چین

♦ موقعیت مکانی 

شِنزِن یکی از شهرهای کشور جمهوری خلق چین در استان گوانگ‌دونگ در جنوب شرقی چین و در همسایگی هنگ کنگ و ساحل شرقی رودخانه مروارید قرار گرفته‌است. شنزن تا قبل از سال ۱۹۷۹ یک بندر کوچک در شهرستان Bao’an بود که پس از سال ۱۹۸۰ شنزن بعنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد و جمعیت آن رو به افزایش چشمگیری گذاشت و جمعیت ثبت شده شنزن در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۲٬۹۰۵٬۰۰۰ نفر بوده ولی پلیس و مقامات محلی جمعیت را با احتساب جمعیت متغیر حدود ۲۰ میلیون نفر تخمین می‌زنند. شنزن در فهرست مراکز جهانی مالی ۲۰۱۹ در رتبه ۹ قرار دارد. شنزن سومین بندر بزرگ کانتینر بر جهان است.

واردات از شنزن چین 

امسال چهلمین سالگرد انتخاب شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین است. طی دهه های گذشته ، این شهر که در جنوب استان گواندونگ چین واقع است از یک دهکده کوچک ماهیگیری به کلانشهری مدرن تبدیل شده است.

تولید ناخالص داخلی شنزن با میانگین رشد سالانه ۲۱.۶ درصدی از ۱۹۷ میلیون یوان در سال ۱۹۷۹ به ۲.۶۹ تریلیارد یوان در سال ۲۰۱۹ رسیده است .

 ۲۶ هزار و ۵۱ اختراع در سال ۲۰۱۹ در شنزن ثبت شد که این موضوع به معنی ثبت روزانه ۷۱ اختراع در آن است.

در حال حاضر دارای ۱۵ بندر گمرکی است که یکی از شهرهای چین با بیشترین تعداد بندر گمرکی محسوب می شود.

تولید ناخالص داخلی شنزن به ازای هر کیلومتر مربع ۱.۳۵ میلیارد یوان است که توانسته جایگاه نخست در چین را از آن خود سازد.

واردات از شنزن چین 

♦ وادرات از شنزن با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان

♦ خدمات شرکت ایران موبیکس به بازرگانان ایرانی برای واردات از شنزن

• سورس یابی : سورس یابی به معنی یافتن تولید کنندگان یا فروشندگان محصولات مورد نظر بازرگان در دیگر کشورهاست. 

• مشاوره حقوقی و گمرکی و فنی برای واردات کالا از شنزن: کلیه خدمات حقوقی مرتبط با ورود کالا و تعرفه های گمرکی توسط شرکت ایران موبیکس به شما عرضه خواهد شد. 

• سفارش کالا و انجام فرایندهای خرید و پرداخت :شرکت ایران موبیکس این توانایی را دارد که صفر تا صد خدمات واردات از شنزن را از سورس یابی تا خدمات پرداخت هزینه و حمل کالا به ایران به شما ارائه نماید.  

• حمل دریایی یا هوایی محصول شما از شهر شنزن به ایران

• ترخیص کالا از گمرک : ترخیص کالا از گمرک یکی ازطولانی ترین مراحل واردات کالا از شنزن است.

وجود قوانین موازی و مبهم باعث شده تا اغلب بازرگانان ترجیح دهند که شرکت یا شخص دیگری فرایند ترخیص کالا از گمرک را برای آنها انجام دهند. ما در شرکت ایران موبیکس توانسته ایم به پشتوانه سال ها تجربه انجام فرایند ترخیص کالا از گمرک را در کمترین زمان برای بازرگانان انجام دهیم.

واردات از شنزن چین 

♦ واردات چشمگیر از شنزن 

این شهر در دهه 80 میلادی به عنوان یک منطقه برای انجام فعالیت های تجاری با دیگر کشورها توسعه داده شد و حالا بعد از گذشت 40 سال تبدیل به یکی از مهم ترین شهرهای اقتصادی چین و بندری مهم که نقش تاثیر گذاری در تجارت بین المللی دارد تبدیل گشته است. در حال حاضر شهر شنزن جزو 20 شهر مهم در تجارت جهانی ست و روز به روز به اهمیت این شهر افزوده می شود. بسیاری از تجار ایرانی واردات خود از چین را از شهر شنزن انجام می دهند و پیش بینی می شود حجم وارادات از شنزن به داخل کشور در سال های آتی افزایش چشمگیری داشته باشد.

♦ عوامل موثر در قیمت حمل کالا و واردات از شنزن به ایران

• نحوه ارسال بار به صورت دریایی یا هوایی: اولین و مهم ترین موضوع در قیمت حمل کالا از چین به ایران در نحوه انتقال کالا به صورت دریایی یا هوایی است.

سریع ترین روش برای دریافت کالای مورد نظر خود استفاده از شیوه حمل و نقل هوایی است.

در این شیوه نیز ارسال کارگو که برای محموله های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد تفاوت هزینه قابل توجهی نسبت به بار دریایی دارد.

مقرون به صرفه ترین شیوه استفاده از حمل و نقل دریایی است که با این شیوه می توان حجم بیشتری از محصولات را حمل کرد و هزینه بسیار کمتری نسبت به حمل و نقل هوایی دارد اما زمان بیشتری نیز برای رسیدن محموله مورد نیاز است.

• تاثیر وزن و حجم بر هزینه ارسال : حجم و وزن مرسوله تاثیر مستقیمی بر هزینه ارسال کالا دارد. با افزایش وزن جرمی، قیمت تمام شده برای هر کیلو بار کاهش خواهد داشت همچنین علاوه بر وزن جرمی، وزن حجمی نیز بر در برخی مواقع بر قیمت حمل کالا تاثیر گذار خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان شرکت ایران موبیکس تماس حاصل فرمایید.

• تاثیر فاصله مسافت شهرهای مختلف چین تا انبار بر هزینه ارسال مرسوله: کشور چین یکی از کشورهای وسیع در قاره آسیا است و مساحت زیادی را در بر میگیرد. در صورتی که محموله شما در شهر شنزن چین قرار داشته باشد ما به صورت رایگان بار شما را پیکاپ خواهیم کرد.

♦ خدمات مشاوره ای شرکت ایران موبیکس برای واردات از شنزن

با توجه به افزایش تورم در ایران و تغییر قیمت ها به صورت روزانه برای بازرگانان بسیار مهم است که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن کالای خریداری شده خود را دریافت نمایند. دریافت مشاوره از بسیاری از افراد خبره و مراجع رسمی نیز فرایندی بسیار وقت گیر و پیچیده است که موجب افزایش هزینه های تحمیل شده به بازرگانان خواهد شد. شرکت ایران موبیکس با داشتن سال ها تجربه فعالیت در این زمینه، آمادگی ارائه هر گونه مشاوره به بازرگانان در خصوص واردات از شنزن را دارد.شما می توانید با مشاوران شرکت ایران موبیکس به شماره زیر تماس گرفته و از خدمات رایگان مشاوره ما بهره مند شوید.

♦ نحوه ارتباط با شرکت ایران موبیکس

شرکت ایران موبیکس به عنوان یکی از گروه های با تجربه,معتبر و کاردان در زمينه ارائه تمامی خدمات بازرگانی و گمرکی

از جمله ترخیص کالا، واردات، مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش کالا و … می باشد تا ترخیص کالا از گمرک را برای شما

عزیزان با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و بخش نامه های گمرکی توسط ترخیص کار گمرک 

به صورت اطمینان بخش و با کمترین زمان ممکن انجام دهد.

http://wa.me/989130017401

https://instagram.com/iranmobix

امتیاز دهید post
برچسب ها: بدون برچسب

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *