هلدینگ ایران موبیکس

واردات از چین با شرکت ایران موبیکس

Group_4069

مشاوره تخصصی سرمایه گذاری برای واردات

مشاوره تخصصی در حوزه واردات از چین

شرکت ایران موبیکس با ارائه مشاوره تخصصی واردات از چین به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده، به تجارت با این کشور بپردازید. کارشناسان ایران موبیکس با سال ها تجربه و دانش خود در زمینه خدمات کارگو از چین در کنار شما هستند تا تمامی مراحل واردات کالا از چین به نحو احسنت انجام شوند.

 

Group_4068

فرایند حواله ارزی یوان سفید

حواله خرید کالا وارداتی

انجام حواله ارزی یوان سفید به عنوان واحد پول رسمی چین، برای فعالان اقتصادی که با این کشور تجارت می کنند، امری ضروری است. با این حال، پیچیدگی های فرآیند حواله ارزی، از جمله یافتن صرافی معتبر، تکمیل مدارک و فرم های لازم و پیگیری تراکنش، می تواند چالش هایی را برای این افراد ایجاد کند.

شرکت ایران موبیکس با ارائه خدمات انجام حواله ارزی یوان سفید، به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده، تراکنش های ارزی خود را با چین انجام دهید.

Group_4067

حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

حمل دریایی و هوایی کالای وارداتی شما

حمل و ترخیص کالا از چین و امارات به عنوان دو قطب مهم تجاری در جهان به طور فزاینده ای مورد توجه واردکنندگان ایرانی قرار گرفته است. با این حال، پیچیدگی های فرآیند حمل و ترخیص کالا، از جمله انتخاب روش حمل و نقل مناسب، انجام امور مربوط به گمرک و پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، می تواند چالش هایی را برای این افراد ایجاد کند.

شرکت ایران موبیکس با ارائه خدمات حمل و ترخیص کالا از چین و امارات، به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده، به تجارت با این کشورها بپردازید.

Group_4071

خرید از سایت علی بابا

خرید از سایت های چینی

خرید از سایت علی بابا، به عنوان بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک جهان، می تواند فرصت های بسیار خوبی را برای یافتن کالاهای متنوع با قیمت مناسب به شما ارائه دهد. با این حال، برای بسیاری از افراد، فرآیند خرید از این سایت، به دلیل عدم آشنایی با زبان چینی، پیچیدگی های مربوط به پرداخت ارزی و همچنین مشکلات مربوط به حمل و ترخیص کالا، می تواند چالش برانگیز باشد.

شرکت ایران موبیکس با ارائه خدمات خرید از سایت علی بابا، به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده، از این پلتفرم عظیم برای خرید کالاهای مورد نیاز خود استفاده کنید.

واردات

خدمات ما

ایران موبیکس | صفر تا صد واردات از چین

هدف ما در ایران موبیکس، ساده‌سازی و بی‌دغدغه کردن فرآیند واردات از چین برای شما است. دیگر نیازی به سفر طاقت‌فرسا به چین، صرف سرمایه‌های هنگفت یا خرید حجم‌های انبوه کالا نیست.

با ایران موبیکس، واردات از چین به آسانی آب خوردن می‌شود!

فرقی نمی‌کند که به دنبال یک کارتن کوچک باشید یا قصد خرید چندین کانتینر را داشته باشید. ایران موبیکس در کنار شماست تا بدون نیاز به کارت بازرگانی، دانش فنی خاص یا سفر به چین، کالای مورد نظرتان را به شما تحویل دهد.

ما تمام مراحل خرید، از یافتن بهترین تامین‌کننده تا حمل و ترخیص کالا، را به طور کامل و حرفه‌ای انجام می‌دهیم.

همانطور که می‌دانید چین یکی از اصلی‌ترین شریک‌های تجاری ایران است. مراودات تجاری میان ایران و چین همیشه برقرار است و به نوعی می‌توان گفت سهم عظیمی از تجارت خارجی ایران در دستان چین است. اگر قصد واردات از چین را دارید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

حمل و نقل واردات کالا چین

چرا واردات از چین؟

واردات از چین دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. در ادامه مهم ترین مزایای آن را شرح می دهیم.

  • مناسب بودن قیمت ها

یکی از مزایای واردات کالا از چین قیمت های مناسب آن ها است. قطعا اگر سری به بازار زده باشید کالاهای چینی بسیاری را مشاهده کرده اید که با وجود امکانات زیاد قیمت های مناسبی داشته اند.

بسیاری از تاجران به دلیل قیمت های مناسب کالاهای چینی محصولات مورد نیاز خود را از این کشور وارد می کنند.

  • امکان خرید کالاهای درجه یک و خاص

برخی از افراد تصور می کنند که کالاهای چینی کیفیت های معمولی دارند اما این تصور اشتباه است. شما امکان خرید کالاهای درجه یک و خاص را نیز از این کشور دارید.

کشور چین برای آسودگی خیال خریداران یک نمونه از کالا را برای تست در اختیار آن ها قرار می دهد. پس از تست کالا و اطمینان از کیفیت می توانید اقدام به سفارش انبوه آن نمایید.

  • افزایش رشد تجارت و کسب و کار شما

شما می توانید با واردات کالا از چین یک نمایندگی فروش راه اندازی کرده و کالای مورد نظر مشتریان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به آن ها ارائه دهید.

این کار باعث می شود که مشتریان بسیاری پیدا کنید و تجارت و کسب و کار شما رشد زیادی را تجربه کند.

  • صرفه جویی در زمان

با کار کردن با تجار چینی در زمان شما تا حد زیادی صرفه جویی می شود. عموما شرکت های چینی از تیم فروش حرفه ای برخوردار هستند و به بهترین شکل ممکن ارسال محموله ها را پیگیری می کنند. این موضوع باعث تسریع روند واردات می شود.

مشاوره واردات از چین
مشاوره واردات از چین

بررسی مراحل واردات کالا از چین به‌صورت گام به گام

اولین گام در واردات از چین پس از انتخاب کالا از سایت علی بابا و… دریافت مشاوره واردات از چین و یافتن تامین‌کننده مناسب برای واردات کالا از چین با کمترین هزینه است. منابع آنلاین، شرکت‌ در نمایشگاه‌های تجاری و ارتباط با تاجران برای یافتن تامین‌کننده واردات از چین به ایران مناسب اهمیت زیادی دارد.

در این میان کمک گرفتن از شرکت‌هایی که می‌توانند تامین کننده معتبری را شناسایی کنند، حائز اهمیت است. شرکت ایران موبیکس با بررسی مواردی مانند سابقه فعالیت، مجوزهای قانونی، رضایت مشتریان و اطمینان از پایبندی به تعهدات می‌تواند تامین‌کننده مناسبی را برای تاجران و معامله‌گران بیابد.

استعلام قیمت

پس از انتخاب کالای مورد نظر و یافتن تامین‌کننده مناسب برای سفارش کالا از چین گام بعدی استعلام قیمت از تامین کنندگان مختلف است.

این کار به شما و دیگر معامله‌گران کمک می‌کند تا بهترین قیمت را با توجه به کیفیت، شرایط پرداخت و خدمات ارائه شده توسط تامین کنندگان مختلف، پیدا کنند.

ایران موبیکس شرکت واردات از چین با ارسال درخواست استعلام قیمت پس از ذکر مشخصات دقیق کالای مورد نظر، از جمله نوع، مدل، رنگ و… برآورد قیمت را برای شما انجام می‌دهد.

برآورد قیمت علاوه بر هزینه خرید شامل تمامی موارد واردات مانند هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه و باربری، ترخیص از گمرک، کارمزد شرکت و… می‌شود.

مذاکره و توافق با تامین‌کننده

پس از انتخاب تامین کننده مناسب برای مشاوره واردات از چین و استعلام قیمت و سفارش گام بعدی مذاکره و توافق نهایی در مورد شرایط خرید است.

این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا باید تمامی جزئیات معامله به طور شفاف و دقیق مشخص شود تا از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری شود.

توصیه می‌شود که قبل از شروع مذاکره به طور کامل در مورد کالای مورد نظر، قیمت ها، شرایط بازار و عرف های تجاری بین المللی اطلاعات کسب کنید. اهداف خود را به طور شفاف مشخص کنید و بدانید که در هر مورد چه چیزی را می خواهید به دست آورید.

واردات کالا از چین
مراحل واردات کالا از چین

انعقاد قرارداد با تامین‌کننده برای واردات کالا از چین با کمترین هزینه

پس از مذاکره و توافق نهایی برای سفارش کالا از چین با تامین‌کننده منتخب نوبت به انعقاد قرارداد می‌رسد. قرارداد سندی رسمی و قانونی است که در آن تمامی شرایط و تعهدات طرفین معامله را به طور شفاف و ذکر می‌شود.

زمانی که قراردادی دقیق و جامع برای واردات از چین به ایران انعقاد شود، از بروز هرگونه سوءتفاهم یا مشکل در آینده جلوگیری و حقوق و منافع شما به عنوان خریدار تضمین می‌‌شود.

حمل و نقل کالا و بیمه‌نامه برای واردات از چین

پس از انعقاد قرارداد با تامین‌کننده و نهایی‌شدن شرایط خرید، نوبت به حمل و نقل کالا از چین به ایران  می‌رسد. انتخاب روش حمل و نقل مناسب و بیمه‌کردن کالا از جمله اقداماتی ضروری برای واردات کالا از چین محسوب می‌شوند.

حمل و نقل کالا از چین به ایران با ۳ روش حمل دریایی، هوایی و زمینی انجام می‌شود. متداول‌ترین روش برای حمل کالا از چین به ایران روش دریایی است. مزیت اصلی آن قیمت مناسب است، اما معایب آن شامل طولانی بودن زمان حمل و نقل و ریسک آسیب‌رسیدن به کالا در حین واردات است.

حمل هوایی نیز سریع‌ترین روش برای حمل کالا است که نسبت به روش دریایی ایمنی بیشتر و همچنین هزینه گران‌تری دارد.

در نهایت حمل زمینی نیز کمتر از روش‌های دریایی و هوایی استفاده می‌شود و نسبت به روش‌های دریایی و هوایی هزینه اقتصادی‌تری دارد و برای واردات کالا از چین با کمترین هزینه مناسب است.

ترخیص کالا از گمرک برای واردات از چین

در نهایت آخرین مرحله فرایند واردات کالا از چین انجام امور گمرکی و ترخیص کالا است؛ انجام این مرحله به منظور ورود قانونی کالا به کشور و عرضه آن در بازار داخلی ضروری است.

ترخیص از گمرک برای واردات از چین به ایران شامل مراحل مختلفی است که باید با دقت و ظرافت انجام شود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

ایران موبیکس شرکت واردات از چین مراحل ترخیص کالا از گمرک پس سفارش کالا از چین که شامل مواردی همچون اخذ مجوز رسمی از سازمان گمرک، تهیه مدارک و اسناد، اظهار گمرکی، ارزیابی کالا، پرداخت عوارض گمرکی، بازرسی کالا و صدور پروانه ترخیص می‌شود را به درستی انجام داده و کالای شما را ترخیص می‌کند.

حداقل سرمایه برای واردات از چین

اگر قصد دارید با سرمایه کم برای واردات از کشور چین اقدام کنید باید حداقل هزینه های لازم برای هر بخش را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال می توانید کالاهایی را انتخاب کنید که دارای قیمت های ارزان هستند.

از آن گذشته کالاهایی که کم حجم هستند هزینه های حمل و نقل کمتری نیز خواهند داشت. در هر صورت با هر میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید برای واردات از کشور چین اقدام کنید و محدودیتی در این زمینه ندارید.

مورد مهم دیگری که باید به آن توجه کنید مالیات است. چنانچه تمایل دارید کالاهای شما هزینه های مالیات کمتری داشته باشند باید در انتخاب زمان بندی بسیار دقیق عمل کنید.

اگر زمان از میزان اعلامی شما بیشتر شود ممکن است خسارت یا مالیات بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. باید کاملا به قوانین مالیات واردات تسلط داشته باشید تا بتوانید هزینه های مربوط به آن را به حداقل برسانید.

مورد دیگری که می تواند به شما در کاهش سرمایه کمک کند، کم کردن هزینه های پرداختی مربوط به پردازش کالا است.

تمام کالاهای وارداتی باید دارای اظهارنامه واردات باشند. اگر بتوانید اظهارنامه خود را به به شکل الکترونیکی و با کمک یک مشاور حرفه ای رد کنید، هزینه های کمتری را برای شما در پی خواهد داشت.

ایران موبیکس دروازه ورود تنوع بی‌نظیر کالا به ایران

ایران موبیکس با دارا بودن تجربه و تخصص در زمینه واردات کالا و مشاوره واردات از چین واردات طیف وسیعی از تجهیزات و لوازم باکیفیت را از معتبرترین برندهای جهان را به صورت صفر تا صد انجام می‌دهد.

در ادامه به برخی از دسته‌بندی‌های اصلی کالاهایی که ایران موبیکس واردات آنها را انجام می‌دهد، اشاره می‌کنیم:

تجهیزات کلینیکی و دندانپزشکی

دستگاه‌های لیزر و زیبایی، لیزرهای جوانسازی، رفع موهای زائد، لیپوساکشن و…

تجهیزات الکترونیک و تجهیزات شبکه

روتر، سوئیچ، مودم، اکسس پوینت و…

لوازم جانبی کامپیوتر

کیبورد، ماوس، مانیتور، پرینتر و…

لوازم جانبی موبایل

انواع کاور و گلس برای گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف، شارژرهای دیواری، فندکی، بی‌سیم و پاوربانک‌های با ظرفیت‌های مختلف، هندزفری‌های سیمی و بی‌سیم، ایرپادهای اپل و سایر برندها

گجت‌های هوشمند و گجت‌های کاربردی و ساعت‌های هوشمند

انواع ساعت‌های هوشمند برای تناسب اندام، فعالیت‌های ورزشی و استفاده روزمره

دستبندهای سلامتی

دستبندهای هوشمند برای پایش ضربان قلب، فشار خون، کیفیت خواب و…

هدست‌های واقعیت مجازی

هدست‌های VR برای بازی، تماشای فیلم و…

لوازم یدکی خودرو

انواع قطعات موتور، گیربکس و سیستم انتقال قدرت، دینام، استارت و… برای لوازم یدکی خودرو، حداقل خرید یک متر مکعب است.

بررسی حجم مبادلات تجاری ایران و چین

روابط تجاری ایران و چین و حجم واردات از چین به ایران در سال‌های اخیر علی‌رغم چالش‌هایی مانند تحریم‌ها از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

چین در حال حاضر بزرگترین شریک تجاری ایران در زمینه واردات است. با توجه به آمار گمرکی چین حجم واردات از چین به ایران به 5.329‌ میلیارد دلار رسیده است.

واردات از چین به ایران
واردات از چین به ایران

بررسی هزینه‌های واردات کالا از چین به ایران

به طور کلی هزینه واردات کالاها از چین به ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع کالا: تعرفه گمرکی و سایر هزینه‌ها برای هر کالا متفاوت است.
  • حجم و وزن کالا: حجم و وزن کالا به طور مستقیم با هزینه حمل و نقل و ترخیص کالا ارتباط دارد.
  • روش حمل و نقل: حمل و نقل هوایی معمولا سریع‌تر است اما در مقایسه با حمل زمینی و دریایی هزینه بیشتری دارد.
  • شرایط گمرکی: مراحل ترخیص کالا از گمرک پس سفارش کالا از چین و مدارک مورد نیاز می‌تواند هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشد.

نرخ ارز: علاوه بر موارد ذکر شده نوسانات نرخ ارز نیز بر میزان هزینه‌های واردات تاثیر دارد.

با ایران موبیکس تنها یک قدم با واردات از چین فاصله دارید

مجموعه ما یکی از باسابقه ترین مراکزی است که در زمینه واردات کالا از چین فعالیت می‌کند. شما عزیزان به دو صورت می توانید از خدمات ما استفاده کنید. در روش اول فرایند واردات کالا از چین به صورت صفر تا صد توسط تیم ما انجام می شود.

در این روش لازم است شما تصویر یا لینک کالا را از سایت علی بابا برای ما ارسال کنید. پس از ارسال تیم ما تمام مراحل مربوط به واردات مانند پیدا کردن تامین کننده مناسب چینی، اعتبارسنجی، برآورد قیمت شامل تمام هزینه ها مانند خرید، حمل و نقل، بیمه، باربری، ترخیص از گمرک و کارمزد شرکت و… در نهایت حمل و نقل را برای شما انجام خواهد داد.

در روش دوم مجموعه ما تنها مراحل مربوط به حمل و نقل کالا را برای شما انجام می دهد. این مراحل می توانند شامل موارد مختلفی مانند ارسال کالا در انبار شنزن، بیمه، باربری و ترخیص از گمرک شوند.

شما با هر سرمایه و بودجه ای که در اختیار دارید می توانید در زمینه واردات از چین اقدام کنید. اگر به مشاوره تخصصی در این حوزه نیاز دارید کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای تیم ما آماده ارائه مشاوره و پاسخ دهی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

واردات کالا از چین با کمترین هزینه
واردات کالا از چین با کمترین هزینه

بهترین گمرک‌ها در ایران برای دریافت کالاهای وارداتی

یکی از بهترین گمرک‌های ایران برای دریافت کالاهای واردات از چین گمرک شهید رجایی در بندرعباس است که بزرگترین گمرک ایران است و ورود کالاهای وارداتی از طریق دریا در آنجا انجام می‌شود. علاوه بر آن

گمرک بندر امام خمینی، گمرک بندر بوشهر و گمرک بندر انزلی نیز از مهم‌ترین گمرک شمال ایران و مناسب برای ترخیص کالاهای خاص هستند.

در مقابل بهترین گمرک های هوایی نیز شامل گمرک فرودگاه امام خمینی، گمرک فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد می‌شوند. 

گمرک بازرگان و گمرک مهران نیز از مهم‌ترین گمرک‌های زمینی مرزی در غرب ایران و مناسب برای ترخیص کالاهایی از کشور عراق هستند.

منظور از واردات کالا از چین بدون گمرکی چیست؟

می‌توان گفت که واردات از چین بدون گمرکی تقریبا غیرممکن است. زیرا هیچ راهی برای دور زدن گمرک وجود ندارد. تنها در مواردی می‌توانید حجم محدودی از کالاها را به صورت فردی با خود از چین خریداری کرده و به ایران بیاورید. در غیر این صورت در زمان واردات از چین به ایران برای تمامی کالاها باید مراحل گمرکی انجام شود.

بیمه حمل نقل کالا
سخن آخر در خصوص واردات از کشور چین

واردات از چین همیشه جزء پرسود ترین تجارت ها بوده است. این موضوع باعث شده که افراد زیادی علاقه مند به فعالیت در این حوزه باشند.

اکنون که از ابتدا تا انتهای مطلب همراه ما بوده اید قطعا قصد فعالیت در این زمینه را دارید. خوشبختانه با استفاده از خدمات ما می توانید در کمترین زمان و به بهترین شکل به هدف خود دست پیدا کنید. تیم ایران موبیکس از ابتدا تا انتهای کار همراه شما عزیزان خواهد بود.

سوالات متداول درباره واردات از کشور چین

واردات از کشور چین بدون گمرکی تنها از طریق مسافر قابل انجام است. با این روش شما تنها می توانید حجم بسیار محدودی از کالا را وارد نمایید. چنانچه قصد واردات انبوه کالا را دارید امکان انجام آن بدون گمرکی وجود ندارد.

کالاهای پرسود بسیاری برای واردات از کشور چین وجود دارند. از میان این کالاها میتوان به مواردی مانند لوازم آرایشی، قطعات موبایل، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی و اسباب بازی اشاره کرد.

برای حمل کالا از چین به ایران روش های مختلفی مانند هوایی، زمینی و دریایی وجود دارند که شما می توانید با توجه به شرایط یکی از آن ها را انتخاب کنید.